Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook bestellen zonder eerst een account aan te maken?

Het is mogelijk een bestelling te plaatsen zonder eerst een account aan te maken. U kunt tijdens het afrekenen uw gegevens invullen, voor uw gemak raden wij wel aan om een account aan te maken zodat u in de toekomst nog sneller kunt bestellen en oude bestellingen kunt inzien.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst? 

U krijgt na de verwerking van uw order automatisch een email-bericht dat uw bestelling is verwerkt en u ontvangt een bestellingsbevestiging met uw order nummer. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een logo of afbeelding uploaden? 

Nadat u uw bestelling betaald heeft, wordt u doorverwezen naar een pagina waar u uw bestand kan uploaden. Bestanden tot 10 MB kunnen rechtstreeks op deze pagina worden geüpload, grotere bestanden kunnen via WeTransfer worden verstuurd, de link hiervoor staat op de upload pagina.

Waar moet een logo of afbeelding aan voldoen?
De afbeelding, het ontwerp of het logo moet een eps of pdf file zijn, opgemaakt in Adobe illustrator, Photoshop of Indesign. Foto's moeten van hoge resolutie zijn, minimaal 72 DPI.

Hoe weet ik welk bestand voor welk artikel is? 

U krijgt in het uploadscherm alleen een id-nummer te zien van het bestelde artikel. U kunt het beste in de naam van uw bestand de afmeting of het aantal van het artikel vermelden. Wij zorgen er dan voor het het bestand aan het juiste artikel wordt gekoppeld.

Kan ik geholpen worden bij het ontwerp?

Ja, dit is mogelijk. Bij elk product heeft u de optie 'Design'. Dit houdt in dat onze studio een ontwerp voor u maakt aan de hand van uw input. U heeft tot 3x aan toe de kans om het ontwerp te wijzigen. U kunt uw input uploaden via het upload scherm of mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl ovv uw ordernummer, dan zorgen wij dat uw input bij onze studio terechtkomt. U ontvangt van onze studio een drukproef ter goedkeuring. Na uw goedkeuring wordt uw order in productie genomen.
Heeft u uw order al geplaatst maar wilt u alsnog een ontwerp door onze studio laten maken? Dan bestelt u online DTP/Ontwerpkosten en vermeld u bij de bestelling uw order nummer. Onze studio gaat dan direct voor u aan de slag.

Kan ik meerdere bestanden uploaden? 

Na betaling wordt u doorverwezen naar een pagina waar u uw bestand kan uploaden. Het is mogelijk om hier meerdere verschillende bestanden up te loaden. Heeft u het uploadscherm inmiddels weg geklikt? Dan kunt u de bestanden in uw account uploaden of versturen per wetransfer naar klantenservice@inpromoshop.nl  

Betalen

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

U kunt veilig en snel middels verschillende betaalmogelijkheden betalen op onze site. Zo kunt u kiezen uit IDEAL, VISA, Mastercard, Bancontact/Mistercash, Paypal en Afterpay. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klikt u hier.

Verzending en levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgtijden en het soort product. In het afrekenscherm vindt u de verzendkosten. Indien u ervoor kiest om uw order op te halen betaalt u alsnog verzendkosten, aangezien wij uw order uit confectie naar ons toe laten versturen.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Uw track & trace code wordt automatisch verzonden door Boek uw Zending wij hebben hier geen invloed op. Het kan tot 2 dagen duren voordat u de track & trace code ontvangt.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden de door u bestelde producten altijd blanco binnen Nederland en naar België. De zendingen worden op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bij u aangeboden. Het is ook mogelijk om bestellingen te verzenden naar een postbus. Indien u een vraag heeft over uw zending, neem dan contact op met onze klantenservice via 023 210 01 42 of via de live chat.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres geleverd worden?

Ja, u kunt tijdens de bestelling bij stap 2, leverdatum en adresgegevens, onderaan aangeven dat u een ander afleveradres heeft. Automatisch verschijnt er dan een invulveld voor deze gegevens.Wilt u achteraf nog het afleveradres wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Wanneer uw order nog niet verstuurd is kunnen zij het direct voor u aanpassen.

Wat is de status van mijn bestelling?

In uw account kunt u de status van uw bestelling bekijken. Uw bestelling kan de volgende statussen hebben:
Wachten op Artwork: wij wachten nog op de juiste bestanden.
Productie: uw order is in productie genomen.
Confectie: uw order is geproduceerd en klaar om verstuurd te worden.
Verzenden: uw order wordt verstuurd.
Gereed: uw order is verzonden.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per product. De standaard levertijd voor de meeste producten bedraagd 5 werkdagen, echter zijn er ook veel producten met spoed te bestellen. Op elke productpagina staat de levertijd in werkdagen aangegeven. De levertijd gaat in na ontvangst van de juiste bestanden. Wanneer u een order voor 10.00 uur s'ochtends heeft geplaatst inclusief correcte bestanden (volgens de aanleverspecificaties), dan geldt die dag als eerste werkdag.

De bezorging van uw pakket heeft vertraging opgelopen

Nadat we uw bestelling geproduceerd hebben overhandigen we het pakket zo snel mogelijk aan een van onze bezorgdiensten. Wanneer wij het pakket hebben overgedragen zult u van ons een track & trace code per mail ontvangen waarmee uw pakket te volgen is. Mocht u vanaf dat moment vragen hebben over uw pakket dan kunt u het beste rechtstreeks contact met de bezorgdienst opnemen. Indien door een fout van de bezorgdienst omdat u niet thuis bent of door extreem weer uw pakket niet op tijd aankomt, dan kunnen wij daar helaas niet de verantwoordelijkheid voor dragen omdat dit iets is wat buiten onze macht ligt (de transporteurs hebben volgens hun voorwaarden het recht om de bestelling binnen 5 werkdagen van de afgesproken datum te leveren). Weet wel dat wij onze bezorgdiensten volgens strenge kwaliteitseisen selecteren en monitoren om te zorgen dat uw pakket vrijwel altijd gewoon op tijd aankomt.

Annuleren en Retourneren

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits uw order nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met onze klantenservice , dan kunnen zij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?

U kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken u het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor al je aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Maar let wel op. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met uw product, dan helpen wij u natuurlijk om dit direct op te lossen.

Producten

Wat kan ik doen als het product dat ik zoek niet op de site staat?

Inpromoshop.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment relatiegeschenken, textiel en reclameproducten. Mocht u onverhoopt niet het juiste product kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@inpromoshop.nl. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk in binnen- en buitenland, en zullen te allen tijde proberen met een passend voorstel te komen.

Zijn er specifieke wasvoorschriften?

Artikelen te allen tijde binnenstebuiten wassen, niet warmer dan 40 graden Celcius. Een opdruk nooit direct strijken, dit is mogelijk vanaf de achterzijde. Bodywarmers, jacks, parka's etc. uitsluitend door middel van handwas reinigen. Bedrukte artikelen kunnen niet in een wasdroger.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven aan de pagina klikt u op de button 'Registreer', volg de instructies om uw aanmelding te voltooien.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Als u bent ingelogd ziet u rechtsboven aan de pagina mijn klantgegevens, als u hierop klikt, verschijnen uw gegevens. Deze kunt u wijzigen door op de knop 'aanpassen' te klikken, sla daarna uw wijzigingen op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

In het inlog gedeelte ziet u ook de tekst 'ww vergeten'. Als u hier op klikt kunt u op het volgende scherm uw e-mailadres invoeren. U krijgt dan automatisch een email met uw gegevens.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Onder aan elke nieuwsbrief staat een link met de mogelijkheid u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.

Service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Inpromoshop.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan uw orders. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk (binnen 5 dagen na ontvangst) weten via klantenservice@inpromoshop.nl. Graag vragen wij u altijd foto's mee te sturen van het artikel en de verpakking, zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik mijn vraag stellen?

U kunt uw vraag mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 023 210 01 42 of via de live chat.